به گزارش روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي خوزستان، فریبا لطفی بافنده رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک از برگزاری مراسم شاهنامه خوانی با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه ایمان در محل کتابخانه عمومی شهدای شهر آزادی خبر داد.
وی گفت: مراسم شاهنامه خوانی همراه با نواختن دف و کمانچه توسط ابراهیم بیرانوند، مربی پرورشی مدرسه ابتدایی پسرانه ایمان در جهت ترغیب دانش آموزان به مطالعه اشعار حماسی شاهنامه و شاد نمودن کودکان صورت پذیرفت.
لطفی بافنده هدف از اجرای این برنامه را ایجاد فضایی شاد و معرفی ابوالقاسم فردوسی شاعرحماسه سرای ایران زمین دانست و گفت: در این جشن علاوه بر معرفی شاعر نامی، ابراهیم بیرانوند با سرودن اشعار در وصف ایران زمین و معرفی اسطوره های حماسی مانند کاوه آهنکر، کودکان را تشویق به خواندن شاهنامه فردوسی کردند.
| |
| |
| |
ما را در سایت وبلاگ کتابخانه عمومی شهدای اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187